Zawsze chciałeś poczuć atmosferę Festiwalu Fantastyki w Nidzicy, ale nie mogłeś tego zrealizować w obawie, że nie podoła temu studencka kieszeń? Jesteś w stanie zrezygnować z wygód oferowanych podczas imprezy? UWIELBIASZ PLANSZÓWKI I KONKURSY? Specjalnie dla Ciebie rusza GRAJ-DÓŁ. Teraz ZA JEDYNE 35 zł (!) możesz wziąć udział w niesamowitych atrakcjach na zamku w Nidzicy, przy okazji zdobywając nieco nagród i spędzając miło czas podczas planszówkowego szaleństwa!

Więcej informacji na:
stronie festiwalu
stronie Avangardy

W ramach XV Międzynarodowego Festiwalu Fantastyki na zamku w Nidzicy po raz pierwszy organizujemy FESTIWALOWY GRAJDÓŁ czyli oddzielny blok dla miłośników gier planszowych, karcianych i LARP-ów. Atrakcja odbywa się pod samym zamkiem w sali gimnastycznej liceum im. Staszica w Nidzicy. GRAJDÓŁ ma oddzielną recepcję oraz sypialnię (w jednej z dwóch szkolnych sal gimnastycznych).
Uczestnictwo w atrakcjach GRAJDOŁU kosztuje zaledwie 35 zł za cztery dni. Wykupienie grajdółkowej akredytacji upoważnia też do uczestnictwa we wszystkich imprezach festiwalowych na zamku (filmy, galerie, spotkania, koncerty, księgarnie itd.), nie obejmuje jednak darmowych dojazdów, bankietów, ognisk, barbeque oraz hotelu ze śniadaniami.
Uczestnicy, którzy wykupili pełną akredytację festiwalową, nie muszą już osobno uiszczać opłaty w GRAJDOLE.

Atrakcje GRADOŁU przygotowują:

Stowarzyszenie Avangarda (www.ava.waw.pl)
Stowarzyszenie Miłośników ERpegów i Fantastyki (www.smerf.fero.pl)
Trójmiejska Inicjatywa Rpgowa (www.tir.yum.pl)
Wraz z firmami:
Rebel.pl (www.rebel.pl)
Goods – sklep z bronią (www.goods.pl)

Dokładna czasowa rozpiska atrakcji dostępna na miejscu, w GRAJDOLE. Zapraszamy!

Uwaga! Sala sypialna wyposażona jest w prysznice, jednak ostrzegamy, że brak w nich ciepłej wody. Uczestnicy chcący nocować na terenie GRAJDOŁU zobowiązani są posiadać śpiwór, karimatę oraz środki higieny osobistej. Wyżywienie i napoje w zakresie własnym.

PLANOWANE ATRAKCJE:

1. Games Room planszówkowy czynny non stop od czwartku do niedzieli – czwartek od 16.00, w niedzielę do 12.00

Atrakcje Games Roomu:

Około 40 gier planszowych i karcianych – przyjdź i przekonaj się ile zabawy zapewnić mogą najlepsze gry planszowe świata! Oprócz czystej przyjemności płynącej z rozgrywki postaramy się zapewnić uczestnikom możliwość nauki gry oraz turnieje z nagrodami!

Planujemy turnieje następujących gier: Pitch Car, Jungle Speed, Shadows Over Camelot (na czas), Blefuj, Wiochmen Rejser 2, Dungeoneer, Osadnicy z Catanu, Munchkin Cthulhu.
Nie musisz umieć grać by wygrać nagrody – przyjdź do nas wcześniej, nauczymy cię!

2. Konkursy wiedzowe:
Konkurs wiedzy o RPG i Konkurs wiedzy o planszówkach
Dwa konkursy dla prawdziwych graczy – bez względu na wiek i nie ma się co łudzić… Będzie trudno ale i naprawdę wesoło – czeka Was dużo zadań wymagających zaangażowania czegoś więcej niż kilku szarych komórek.

3. LARPy:

Zapraszamy do udziału w mini-LARPach fantasy, osadzonych w świecie Krain Kipralu. Krainy Kipralu są autorskim LARPem cyklicznym organizowanym przez Stowarzyszenie Avangarda. Zapraszamy do zapoznania się ze światem i zasadami zawartymi w podręczniku gry dostępnym pod linkiem:
http://konta.ava.waw.pl/Krainy_Kipralu/KK_-_Podrecznik.pdf
Dokładna znajomość zasad i świata nie jest wymagana.
Pomysły na postacie można zgłaszać na adres erm@ava.waw.pl, lub odegrać gotową postać, przydzieloną przed LARPem.

LARP KIPRAL 1: ‘BIAŁA WIERZBA’

Sojusz został zawarty. Estimor stojąc na czele oddziału Białej Wierzby, elfów z Jasnego Lasu, wspomaga wojska Karadonu na granicy z Azenordem. Z bitwy na bitwę Biała Wierzba rośnie w siłę… Niepokonany, hufiec Estimora zyskuję coraz większą przychylność Króla Roberta, lecz nie wszystkim taka sytuacja się podoba. Wkrótce oddział zostaje uznany za najlepszy w całym Karadonie oraz dostępuje zaszczytu uczestniczenia w najważniejszych ceremoniach, usuwając w ten sposób w cień najznakomitsze oddziały Karadończyków. Zazdrość, spowodowała że nad Estimorem zawisł wyrok śmierci wydany przez spiskujących szlachciców…

LARP KIPRAL 2: ‘OSTATNIA UCZTA’

Estimor cudem ocalał z zamachu na jego życie. Król postanawia nadać tytuł szlachecki jemu i jego ludziom z oddziału Białej Wierzby, co wzbudza dalsze pomruki niezadowolenia wśród części szlachetnie urodzonych Karadonczyków. Tymczasem Estimor zakochuje się w Arrin, pięknej córce Króla która odzwzajemnia jego uczucie. Niespodziewanie bardzo wysoko postawiona osoba w Karadonie dołącza do grona spiskowców. Rozpoczyna się wielkie przyjęcie u Króla Roberta na cześć oddziału Biała Wierzba, na którym zostanie ogłoszona decyzja o nadaniu tytułu Estimorowi. Nastał dzień zwycięstwa spiskowców, bowiem ma być to ostatni dzień życia Estimora…

Zapraszamy też do udziału w humorystycznym LARPie przygotowywanym przez Stowarzyszenie Miłośników ERpegów i Fantastyki.

LARP: SMERF BY NIGHT

Wieczorna zabawa, która sprawi, że zaczniesz zupełnie inaczej patrzeć na LARPy. Konwencja mieszana i humorystyczna. Spodziewajcie się kogoś MÓWIĄCEGO WIELKIMI LITERAMI, jak również lekko szalonych niebieskich ludzików. Dementujemy plotki jakoby miały pojawić się Gumisie!

4. KONKURS FECHTUNKU

Uważasz, iż dobrze fechtujesz i szukasz wyzwania? Przyjdź więc waszmość i wyzwij innych, Tobie podobnych. Pokaż im, żeś najlepszy, upokorz zawadiaków i zmierz się z równymi Ci mistrzami oręża!
Pojedynki będą się odbywały na broń bezpieczną (nie powodującą poważnych szkód fizycznych). Uwaga! Ciosy w głowę są niedozwolone i dyskwalifikują zawodnika.

Przeczytaj informacje na temat wysyłania materiałów

Wynik rzutu:

Najczęściej pobierane materiały

# Plik Rozmiar pliku Pobrania
1 karta postaci 3 MB 4330
2 karta 2ed drachenfels 3 MB 3723
3 altdorf_night 4 MB 3601
4 Zapłata 54 KB 3255
5 BookOfRats 1 MB 3193

Najwyżej oceniane materiały